Bloggflytt

flyttlador

Jag har funderat på det ända sedan jag startade den här bloggen, och nu har jag gjort slag i saken: jag kommer att ge den här bloggen ett eget domännamn och – i bara farten – ett nytt namn. Ett namn som jag tycker är lite mer originellt än “Tankar och mer”. 😛 Som en bonus kommer jag på sikt förhoppningsvis att kunna modifiera designen lite mer som jag vill ha den också.

Mer info när allt är klart.

3 Responses to “Bloggflytt”


  1. 1 nitro2k01 mars 21, 2009 kl. 18:32

    Fast se till att exportera alla inläggen härifrån och importera dem till den nya bloggen. 🙂

  2. 2 Kanjidude mars 21, 2009 kl. 19:29

    Det skall jag definitivt göra. Och om allt går som det skall kommer den här adressen fortsätta fungera också. 😉

  3. 3 Kanjidude mars 22, 2009 kl. 21:50

    OK, det nya domännamnet fungerar och jag har kopplat det till ett webbhotell där jag också installerat WordPress. Så långt var det inga problem. Att konfigurera widgetsarna och få bloggen att se ut som den skall är dock en pärs…

    Jag har kämpat med det här hela söndagen och mitt huvud håller på att döda mig, så nu får det räcka för idag. Känner jag mig själv kommer jag att må riktigt dåligt imorgon. Men förhoppningsvis är bloggflytten snart avklarad.


Kommentera

En blogg tillhörande en utbränd japanolog och tecknare

RSS Just nu

  • Ett fel har uppstått; flödet är troligen nere. Försök på nytt senare.

Mest lästa inlägg

Bloggtips

Bitchslap Barbie
Klarsynt och aktuell läkarstudent, med hjärtat på rätta stället.

Blogge Bloggelito
Liberal toppbloggare. Är ibland ute och cyklar, men träffar ofta helt rätt.

Dick Erixon
Min nya favoritblogg. En ofta uppdaterad liberal bloggare med vettiga åsikter.

Ekonomikommentarer
En läsvärd ekonomiblogg med stark vänsterprofil.

Martin Ackerfors
Recensioner av - och texter om - böcker, filmer, rollspel och mer.

Piruett
Något så ovanligt som en bra blogg om rollspel.

Pocketpocketpocket
En litterär blogg om mer än bara pocketar, tro't eller ej.

TantraBlog
En synnerligen trevlig blogg om sensualism, erotik och aktuella frågor.

Trollhare
En underbar blogg av en fantastisk människa. Ger många nya tankar och insikter.


Bloggtoppen.se

wordpress stats

