Sorg, brustna drömmar, och minnen

Det har tagit slut mellan mig och min flickvän sedan fem år tillbaka. Det enda riktiga förhållande jag haft och det enda förhållande jag hade velat ha, med den kvinna som gjorde mig till man. Skillnader attraherar, men skillnader kan också vara för stora. Bränd och sårad greppar jag nu efter hopp. Miljarder människor har tagit sig över det här – och det måste jag också.

2 Responses to “Sorg, brustna drömmar, och minnen”


  1. 1 Mia W mars 13, 2009 kl. 15:35

    Man kommer över det, bara det får ta sig lilla tid… Och man får vara ledsen.

    Besök min blogg och lämna gärna ett spår!

    MVH

  2. 2 Kanjidude mars 14, 2009 kl. 01:40

    Det är sant, jag måste låta det ta sin tid. Det kommer nog ta ett bra tag innan verkligheten sjunkit in…


Kommentera

En blogg tillhörande en utbränd japanolog och tecknare

RSS Just nu

  • Ett fel har uppstått; flödet är troligen nere. Försök på nytt senare.

Mest lästa inlägg

Bloggtips

Bitchslap Barbie
Klarsynt och aktuell läkarstudent, med hjärtat på rätta stället.

Blogge Bloggelito
Liberal toppbloggare. Är ibland ute och cyklar, men träffar ofta helt rätt.

Dick Erixon
Min nya favoritblogg. En ofta uppdaterad liberal bloggare med vettiga åsikter.

Ekonomikommentarer
En läsvärd ekonomiblogg med stark vänsterprofil.

Martin Ackerfors
Recensioner av - och texter om - böcker, filmer, rollspel och mer.

Piruett
Något så ovanligt som en bra blogg om rollspel.

Pocketpocketpocket
En litterär blogg om mer än bara pocketar, tro't eller ej.

TantraBlog
En synnerligen trevlig blogg om sensualism, erotik och aktuella frågor.

Trollhare
En underbar blogg av en fantastisk människa. Ger många nya tankar och insikter.


Bloggtoppen.se

wordpress stats

